AARHUS
GYMNASIUM

Gymnasier

Hvilket gymnaisium, vil du gøre til dit?

Fire muligheder - et svært valg

Det er ikke nemt at vælge gymnasium. Særligt når man står med fire gode alternativer. Uanset hvor du bor i Aarhus, har du nem adgang til et af vores gymnasier – og så har vi endda også et i Skanderborg. Men bare rolig. Du vælger ikke de andre gymnasier endeligt fra. Som elev på AARHUS GYMNASIUM får du adgang til udvalg, grupper og faciliteter på vores andre gymnasier.

Vi prioriterer nemlig samarbejdet på tværs af gymnasierne. Derfor får du glæde af ikke bare ét lærerteam men den samlede kapacitet af fire gymnasiers højt kvalificerede og dybt engagerede undervisere. Det er din garanti for en spændende, udfordrende og varieret undervisning. Og et rigt efter skole-liv.

På AARHUS GYMNASIUM får du Aarhus’ største udbud af studieretninger, flest faciliteter og det største elevfællesskab.

Hvilket gymnasium vil du gøre til dit?

YouTube er deaktiveret.

Velkommen til AARHUS GYMNASIUM